Reklamace zboží

REKLAMACE ZBOŽÍ:

Máte se zbožím problémy? Vaši reklamaci vyřešíme co nejdříve.
Reklamace vyřizujeme zpravidla do týdne.
 

1) Přijaté zboží je poškozené

Před převzetím zboží od dopravce prosím pečlivě zkontrolujte jeho obal.
Nikdy nepřijímejte zboží od dopravce v případě, že vidíte že je obal porušený.
Je-li zboží poškozené neprodleně kontaktujte dopravce - Českou Poštu - v den doručení na jakékoliv její pobočce.


2) Zboží se poškodilo během záruční lhůty

Zboží nám zašlete na adresu Elegans.cz, Chlustina 47, 267 51 Zdice.
Zásilka musí obsahovat zboží, doklad o koupi a vyplněný a podepsaný Reklamační forulář - vzor ke stažení zde.
Pokud nemáte přístup k tiskárně, přiložte rukou napsaný list s informacemi, které požadujeme ve Formuláři o odstoupení od smlouvy.
Zpravidla jsou naše reklamace vyřízeny do 1 týdne.

U uznané reklamace Vám vrátíme vynaložené náklady na doruční reklamovaného zboží. V takovém případě Vás požádáme o doložení
účtu za poštovné (podací lístek). Náklady za takové poštovné musí být v ceně běžného doručení prostřednictvím České pošty (doporučený dopis/balíček).

Prosíme, abyste před odesláním zboží k reklamaci uvážili, zda se jedná skutečně o vadu produktu,
která nebyla způsobena běžným nebo špatným zacházením se zbožím.


Rekapitulace na závěr:
1) Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců po jeho zakoupení nebo do 12 měsíců v případě nákupu na IČ
2) Reklamované zboží musí být prodejci zasláno nejpozději v poslední den záruční lhůty
3) Zboží doručte prodejci nejlépe doporučeně, zásilky na dobírku nemohou být přijaty
4) Zásilka musí obsahovat doklad o koupi a vyplněný a podepsaný Reklamační formulář
5) Termín na vyřízení reklamace je 30 dní

Více informací se dozvíte v našich Obchodník podmínkách anebo nás neváhejte kontaktovat na obchod@elegans.cz