Vrácení zboží, Reklamace

Naše zákazníky si hýčkáme a chceme, aby byli s našimi službami spokojeni a rádi u nás nakupovali.
V případě Vrácení zboží nebo Reklamace se Vám budeme snažit vyjít maximálně vstříc a záležitost vyřešíme v co nejkratší době.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNÍ


Nepadlo Vám naše zboží do oka? Nic se neděje, právě od toho můžete využít 14 denní lhůtu na vrácení zboží.
Dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) máte právo vrátit zboží bez udání důvodu ve 14denní lhůtě v případě, že zboží bylo zakoupeno
přes internetový obchod. Lhůta se nevztahuje pro podnikatele a jiné subjekty, které zboží nakoupily na IČ.


Jak vrátit zboží?

Zboží nám zašlete na adresu: Elegans.cz, Chlustina 47, 267 51 Zdice
• Zboží zašlete Českou poštou, nejlépe doporučeně, ne však formou dobírky.
• Přilože doklad o koupi a Formulář o odstoupení od smlouvy - vzor ke stažení zde.
• Pokud nemáte přístup k tiskárně, přiložte rukou napsaný list s informacemi, které požadujeme ve Formuláři o odstoupení od smlouvy

Obchod není povinen přijmout zpět zboží, které je poškozené nebo nese známky používání.
Obchod může snížit vrácenou částku o náklady spojené s uvedením do původního stavu nebo prodejem ve slevě např. kvůli poškozenému  obalu.
Pokud byl součástí vráceného zboží také dárek zdarma, je třeba jej vrátit spolu se zbožím.

Rekapitulace na závěr:
1) Zboží můžete vrátit během 14denní lhůty, která začíná běžet den po převzetí zboží
2) Lhůta končí v nejbližší pracovní den, pokud 14. den vychází na víkend nebo svátek
3) Odstoupení od smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty
4) Zboží doručte prodejci Českou poštou, náklady na vrácení zboží hradí zákazník
5) Zboží nesmí jevit známky používání nebo poškození
6) Vrácená zásilka musí obsahovat zboží, doklad o koupi a smlouvu o odstoupení spotřebitele
7) Peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od odstoupení smlouvy, ne však dříve před doručením vráceného zboží

Více informací se dozvíte v našich Obchodník podmínkách anebo nás neváhejte kontaktovat na obchod@elegans.cz


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


REKLAMACE ZBOŽÍ:

Máte se zbožím problémy? Vaši reklamaci vyřešíme co nejdříve.
Reklamace vyřizujeme zpravidla do týdne.
 

1) Přijaté zboží je poškozené

Před převzetím zboží od dopravce prosím pečlivě zkontrolujte jeho obal.
Nikdy nepřijímejte zboží od dopravce v případě, že vidíte že je obal porušený.
Je-li zboží poškozené neprodleně kontaktujte dopravce - Českou Poštu - v den doručení na jakékoliv její pobočce.


2) Zboží se poškodilo během 24 měsíční záruční lhůty

Zboží nám zašlete na adresu Elegans.cz, Chlustina 47, 267 51 Zdice.
Zásilka musí obsahovat zboží, doklad o koupi a vyplněný a podepsaný Reklamační forulář - vzor ke stažení zde.
Pokud nemáte přístup k tiskárně, přiložte rukou napsaný list s informacemi, které požadujeme ve Formuláři o odstoupení od smlouvy.
Zpravidla jsou naše reklamace vyřízeny do 1 týdne.

U uznané reklamace Vám vrátíme vynaložené náklady na doruční reklamovaného zboží. V takovém případě Vás požádáme o doložení
účtu za poštovné (podací lístek). Náklady za takové poštovné musí být v ceně běžného doručení prostřednictvím České pošty (doporučený dopis/balíček).

Prosíme, abyste před odesláním zboží k reklamaci uvážili, zda se jedná skutečně o vadu produktu,
která nebyla způsobena běžným nebo špatným zacházením se zbožím.


DŮLEŽITÉ: Reklamace hodinek se zpravidla vztahuje na vadu strojku.
Vady způsobené běžným nošením, špatným zacházením, nárazem nebo jiným mechanickým poškozením nemůžeme uznat.
Zpravidla se to týká:
• poškrábané nebo vypadnuté sklíčko
• spadnutá ručička
• opotřebovaný kožený řemínek (oděrky, záhyby způsobené zapínáním apod.)
• opotřebovaný kovový řemínek (ošoupání, poškrábání)
• opotřebované pouzdro ciferníku (ošoupané, poškrábané)
• hodinky vystavené vodě nad rámec uvedené voděodolnosti

Rekapitulace na závěr:
1) Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců po jeho zakoupení
2) Reklamované zboží musí být prodejci zasláno nejpozději v poslední den záruční lhůty
3) Zboží doručte prodejci nejlépe doporučeně, zásilky na dobírku nebudou přijaty
4) Zásilka musí obsahovat doklad o koupi a vyplněný a podepsaný Reklamační formulář
5) Termín na vyřízení reklamace je 30 dní
6) Peníze Vám vrátíme na Váš bankovní účet obratem po vyřízení reklamace

Více informací se dozvíte v našich Obchodník podmínkách anebo nás neváhejte kontaktovat na obchod@elegans.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.