Vrácení zboží, Reklamace

Naše zákazníky si hýčkáme a chceme, aby byli s našimi službami spokojeni a rádi u nás nakupovali.
V případě Vrácení zboží nebo Reklamace se Vám budeme snažit vyjít maximálně vstříc a záležitost vyřešíme v co nejkratší době.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNÍ


Nepadlo Vám naše zboží do oka? Nic se neděje, právě od toho můžete využít 14 denní lhůtu na vrácení zboží.
Dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) máte právo vrátit zboží bez udání důvodu ve 14denní lhůtě v případě, že zboží bylo zakoupeno
přes internetový obchod. Lhůta se nevztahuje pro podnikatele a jiné subjekty, které zboží nakoupily na IČ.

Zákonná lhůta na vrácení zboží slouží jako náhrada za to, že si zboží nemůžete prohlédnout stejně jako v kamenném obchodě.

E-shop nemusí přijmout zboží, které je již používané/jeví známky používání, anebo nemusí vyplatit plnou částku,
pokud je originální obal poničený a obchodu vznikají náklady na jeho uvedení do původního stavu, případně musí zboží prodat
za sníženou cenu z důvodu, že zboží již nelze uvést do původního stavu.
 

Jak vrátit zboží?

Zboží nám zašlete na adresu: Elegans.cz, Chlustina 47, 267 51 Zdice
• Vrácené zboží prosíme bezpečně zabalte a pošlete nám ho doporučeně, ne však formou dobírky.
• Spolu se zbožím nám zašlete také doklad o koupi a vyplněný a podepsaný Formulář o odstoupení od smlouvy - vzor ke stažení zde.
• Pokud nemáte přístup k tiskárně, napište nám alespoň průvodní list s číslem objednávky, kontaktů a číslem účtu.
• Peníze Vám obratem vrátíme po kontrole vráceného zboží převodem na Váš účet.

Abychom Vám mohli vrátit plnou částku, myslete prosím na to, že vrácené zboží musí být zkompletované, očištěné a nesmí jevit známky používání.
Pokud byl součástí vráceného zboží také dárek zdarma, je třeba jej vrátit spolu se zbožím.

PŘÍKLAD: V případě vrácení hodinek s koženým páskem, na kterém budou zjevné známky nošení (pásek bude ohýbaný v místě zapínání)
nemusí obchod takové zboží přijmout. V případě, že hodinky nesplňují Vaši představu, prosíme nenoste je a obratem nám zboží pošlete zpět.
Jen tak Vám můžeme zaručit plnou vrácenou částku.


Rekapitulace na závěr:
1) Zboží můžete vrátit během 14denní lhůty, která začíná běžet den po převzetí zboží
2) Lhůta končí v nejbližší pracovní den, pokud 14. den vychází na víkend nebo svátek
3) Odstoupení od smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty
4) Zboží doručte prodejci nejlépe doporučeně, náklady na vrácení zboží hradí zákazník
5) Zboží nesmí jevit známky používání, v případě poškození obalu je třeba počítat s náklady, které vzniknou prodejci pro jeho uvedení do původního stavu
6) Vrácená zásilka musí obsahovat zboží, doklad o koupi a smlouvu o odstoupení spotřebitele
7) Peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od odstoupení smlouvy, ne však dříve před doručením vráceného zboží

Více informací se dozvíte v našich Obchodník podmínkách anebo nás neváhejte kontaktovat na objednavky@elegans.cz




REKLAMACE ZBOŽÍ:

Máte se zbožím problémy? Vaši reklamaci vyřešíme co nejdříve.
Reklamace vyřizujeme zpravidla do týdne.
 

1) Přijaté zboží je poškozené

Před převzetím zboží od dopravce prosím pečlivě zkontrolujte jeho obal.
Nikdy nepřijímejte zboží od dopravce v případě, že vidíte že je obal porušený.
Je-li zboží poškozené neprodleně kontaktujte dopravce - Českou Poštu v den doručení na jakékoliv její pobočce.


2) Zboží se poškodilo během 24 měsíční záruční lhůty

Poškozené zboží nám zašlete doporučeně na adresu Elegans.cz, Chlustina 47, 267 51 Zdice.
Zásilka musí obsahovat zboží, doklad o koupi a vyplněný a podepsaný Reklamační forulář - vzor ke stažení zde.
Pokud nemáte přístup k tiskárně, napište nám alespoň průvodní list s číslem objednávky, kontaktů a popisem závady zboží.
Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní, termín se snažíme co nejvíce zkrátit. Zpravidla jsou naše reklamace vyřízeny do 1 týdne.

U uznané reklamace Vám vrátíme vynaložené náklady na doruční reklamovaného zboží. V takovém případě Vás požádáme o doložení
účtu za poštovné (podací lístek). Náklady za takové poštovné musí být v ceně běžného doručení prostřednictvím České pošty (doporučený dopis/balíček).

Prosíme, abyste před odesláním zboží k reklamaci uvážili, zda se jedná skutečně o vadu produktu,
která nebyla způsobena běžným nebo špatným zacházením se zbožím.


DŮLEŽITÉ: Reklamace hodinek se zpravidla vztahuje na vadu strojku.
Vady způsobené běžným nošením, špatným zacházením, nárazem nebo jiným mechanickým poškozením nemůžeme uznat.
Zpravidla se to týká:
• poškrábané nebo vypadnuté sklíčko
• spadnutá ručička
• opotřebovaný kožený řemínek (oděrky, záhyby způsobené zapínáním apod.)
• opotřebovaný kovový řemínek (ošoupání, poškrábání)
• opotřebované pouzdro ciferníku (ošoupané, poškrábané)
• hodinky vystavené vodě nad rámec uvedené voděodolnosti

Rekapitulace na závěr:
1) Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců po jeho zakoupení
2) Reklamované zboží musí být prodejci zasláno nejpozději v poslední den záruční lhůty
3) Zboží doručte prodejci nejlépe doporučeně, zásilky na dobírku nebudou přijaty
4) Zásilka musí obsahovat doklad o koupi a vyplněný a podepsaný Reklamační formulář
5) Termín na vyřízení reklamace je 30 dní
6) Peníze Vám vrátíme na Váš bankovní účet obratem po vyřízení reklamace

Více informací se dozvíte v našich Obchodník podmínkách anebo nás neváhejte kontaktovat na reklamace@elegans.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.